Verksamhet & pedagogik

Genom vårt arbete med delaktighet och inflytande ger vi barnen språkträning, utrymme och möjligheter till många egna val.

På vår förskola ser vi ditt barn som kompetent. Vi vill värna om  att ditt barn skall vara stolt över sig själv och sin bakgrund.

Vi arbetar för att ditt barn skall vistas i en miljö som  ger trygghet och medmänsklig värme, där alla möts med respekt och där vi vuxna är bra förebilder.

Alla barn på vår förskola är allas ansvar och därför är det en självklarhet att vi alla hjälps åt såväl inomhus som utomhus i vår verksamhet.

Personalen samarbetar kring öppning och stängning vilket gör att barnen känner igen alla som arbetar på förskolan samt att det ökar barnens trygghet och trivsel.

Uppdaterad:

Andra sidor under: Verksamhet & pedagogik